Met nominaties in drie categorieën is Selmore toonaangevend. ASN Bank is genomineerd in de categorie radioadverteerder van het jaar, vooral gebaseerd op de creatieve strategie. Met Audi heeft Selmore een nominatie van de vakjury creatie én een van de luisteraar. Dit geeft aan dat Selmore weet hoe radioreclame hoort!
Deze drie reclamebureaus zijn alle drie instaat om radioreclame te maken waar luisteraars met plezier naar luisteren. Ze houden van radio en maken radioreclame met liefde en aandacht. Daarom kregen zij een nominatie voor de categorie radioreclamebureau van het jaar.
Je hoort dat Alfred van radioreclame houdt! Alfred maakt mooi radiowerk voor heel veel verschillende adverteerders, onder andere voor Scapino, La Place, Hertog, Simpel, FonQ, SNS en Leen Bakker. De radiocommercials van Alfred zijn hoorbaar en goed geproduceerd. Met aandacht voor de luisteraar zodat deze niet verstoord wordt in zijn luisterplezier. Alfred levert een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van het vakgebied radioreclame. Lees artikel
Voor haar radioadverteerders Audi en ASN Bank weet Selmore het verschil te maken in de reclameblokken. Een shout out naar de mooie radiocommercials voor ASN Bank. Deze fabelachtige campagne verdient vijf sterren voor creatie. En ook met onderscheidend werk voor Audi heeft Selmore voor twee radiocommercials een RAB-nominatie.Lees artikel
Al jaren aan de top als het gaat om radioreclame. De creatieve commercials van TBWA\NEBOKO zijn zeer likeable en daarmee fijn voor de luisteraar. Vorig jaar nog RAB-winnaar met de Staatsloterij inhaker. Nu nominaties voor Heineken 0.0, Toto en ook uitstekend werk voor Aegon. En radio zelf is ook onderdeel van hun klantportfolio. Naast RAB is Radio 538 nu ook klant.Lees artikel
Over ons
Het RAB (Radio Advies Bureau) is de marketingorganisatie van alle landelijke en regionale, publieke en commerciële radiostations. RAB staat voor het vermarkten van radiokennis en biedt inspiratie aan adverteerder, reclame- en mediabureaus om met radioreclame méér te bereiken bij de luisteraars van de radiomerken.