Nico Slooff (Zuiver Media) Radiospecialist 2018

Nico Slooff (Zuiver Media) Radiospecialist 2018

Er kan er maar één winnen en dat is in 2018 Nico. Maar alle genomineerden zijn ware ambassadeurs voor het medium radio.   

In 2004 is de liefde voor radio bij Sander ontstaan, vanuit zijn functies als mediaplanner en radiostrateeg en ook bij een radiostation als data-analist. Vandaag de dag zien we dit nog steeds terug in de bedrevenheid van Sander met het uitpluizen van de diverse radio blogs en nieuws sites. Op de radiocijfers publicatie dag is hij zenuwachtig en extra vroeg op kantoor om alle cijfers binnen te halen en te delen met alle collega's voorzien van een eigen interpretatie en uitleg. Sander zet zich erg in voor de ontwikkeling van het mediumtype radio, ook op het gebied van digitale radio en specifiek onderzoek waardoor de kracht van radio wordt aangetoond. Sander heeft grote retailers kunnen overtuigen van radio als reclamemedium.Lees artikel

Marijnke is met haar achtergrond als accountmanager (Ster) een fantastische ambassadeur voor het medium radio maar ook audio in het algemeen. Ze gaat zelf actief aan achter ontwikkelingen van de radiostations. Als ze kansen ziet om radio in mediaplannen te betrekken, doet ze dit. Ze maakt graag tijd om zichzelf maar ook anderen te informeren over alle radiomogelijkheden, zowel spot als branded content. Op digitaal vlak daagt ze radiobedrijven uit om meer te doen om zo digitale audioreclame te ontwikkelen. Radioplanning technisch blijft Marijnke met kritische blik kijken naar contactfrequentie en optimale verdeling per zender én met oog voor de kwalitatieve aansluiting van een doelgroep en het radiomerk.Lees artikel

Nico staat altijd open voor afspraken en updates. Maakt zelf ook analyses met verwachtingen van prestaties op zenderniveau en is erg nieuwsgierig naar de uitkomsten daarvan. Verder heeft hij een duidelijke mening over de ontwikkelingen in de radiomarkt, zoals over DJ’s die verhuizen of tijdelijk stoppen en wat de mogelijke gevolgen hiervan kunnen zijn op korte en langere termijn. Hij kent de kracht van radio erg goed, past de mediastrategie daarop aan en weet klanten te enthousiasmeren en te overtuigen van de kracht van radio (of liever gezegd audio). Nico zit niet standaard op het prijsverhaal, hij kijkt naar slimme oplossingen voor zijn klanten, die je verder niet zo vaak hoort in de markt. Nico plant dus met creatieve invalshoeken en gaat uiteindelijk voor het beste plan voor de adverteerder. Hij is een hele prettige gesprekspartner voor de radiobedrijven. Al jaren lang consequent en zeer kwalitatief in zijn werk.Lees artikel

 

 



© Radio Advertising Awards 2022 - Website door SMIT. Digitaal vakmanschap
0:00 / 0:00